| 
		 12:00-13:00
	 | 
	
		РЕЄСТРАЦІЯ - ВІТАЛЬНИЙ ФУРШЕТ
	 | 
	
		Сесія 1 
		ЗАПРОВАДЖЕННЯ ЛОБІЮВАННЯ В УКРАЇНІ
		  
		                                                                                                    Модератор: Сергій КОЛІСНИК, керуючий LOBBY CLUB
	 | 
	| 
		 13:00 – 14:45
	 | 
	
		
			- 
			
				 Олеся Оленицька, директорка з корпоративних зв'язків компанії "Київстар"
			 
			  
			- 
			
				Олександр Новіков, колишній голова НАЗК
			 
			 
			- 
			
				 Анастасія Зернова, адвокат, колишня голова департаменту НАЗК, співзасновниця Ukraine House Vienna
			 
			  
			- 
			
				 Павло Козирєв, державний службовець, Голова Всеукраїнської громадської організації Асоціація малих міст України
			 
			  
			- 
			
				 Віктор Залізнюк, Керівник практики GR юридичної компанії ADER HABER, радник, адвокат
			 
			  
			- 
			
				 Галина Янченко,український політик, громадський діяч, народна депутатка України
			 
			  
		 
		
			- Артём Черноморов, український підприємець, політик, народний депутат України
 
		 
		
	 | 
	
		
			- Закон України «Про лобіювання» — нові можливості для доброчесного бізнесу
 
			- Україна як новий ринок для іноземних лобістів. Конкурентні переваги локальних та іноземних лобістів
 
			- Реєстр прозорості: коли запровадять та як працюватиме
 
			- Запровадження лобіювання в Україні в аспекті відповідності міжнародним стандартам, рекомендаціям та практикам ОЕСР.
 
			- «Комерційний інтерес» в лобіюванні та його інтерпретація правоохоронними органами
 
			- Антикорупційні запобіжники лобістської діяльності
 
			- Законодавче врегулювання лобізму:Нові можливости чи надлишкова відповідальність
 
			- Лобізм в контексті місцевого самоврядування
 
		 
	 | 
	| 
		 14:45 – 15:15
	 | 
	
		                                         Перерва 
	 | 
	
		Сесія 2 
		РЕГУЛЮВАННЯ ТА МІЖНАРОДНИЙ ДОСВІД ЛОБІСТСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
		
			 
			                                                                                                    Модератор: Юрій Одарченко, Голова української асоціація професіоналів у сфері GR та лобістів
		 
	 | 
	| 
		 15:15– 17:00
	 | 
	
		
			- Ігор Дашутін,  Суддя Верховного Суду
 
		 
		
			- 
			
				Олександр Серьогін, член НАЗК 2017-2019, заступник керівника Секретаріату Вищої ради правосуддя, к.ю.н, доцент, адвокат
			 
			  
			- Олександр Кравченко, СЕО сервісу земельних інвестицій Zeminvest
 
		 
		
			- 
			
				 Марк МакНеймі, засновник та власник Ukrainian Business News Network, CEO компанії FrontierView (2015-2023)
			 
			  
			- 
			
				 Олег Дєдух, бізнесмен, керівник/засновник Ukrinvest LLC та Join Group LLC, засновник Fundacija «HERMES» у Польщі.
			 
			  
			- 
			
				 Кендал КОФФІ, провідний юрист Флориди, колишній прокурор США Південного округу Флориди 
			 
			  
		 
		
			- Джейсон Л. ШЕЛТОН, представник президентської адміністрації Білого Дому та  загальних служб США. Колишній мер Тупело, Міссісіпі.
 
		 
	 | 
	
		
			- Судовий контроль за діяльністю лобістів.
 
			- Інституційні механізми контролю та регулювання лобістської діяльності
 
			- Ідентифікація конфлікту інтересів під час лобіювання та шляхи усунення
 
			-  Ринок землі: Нові можливості для українського інвестора та економіки держави
 
			- Використання даних та інформації у лобізмі та GR
 
			- Взаємодія між державними установами та лобістами: ефективні стратегії
 
			- Особливості лобіювання в Польщі: економічний та політичний лобізм
 
			- Американський погляд та досвід лобіювання
 
		 
	 | 
	| 
		 17:00 – 17:30
	 | 
	
		 Перерва 
		
		
		 
	 | 
	| 
		 17:30 – 18:00
	 | 
	
		 ВІДКРИТЕ ІНТЕРВ’Ю 
		  
		
			Особливості лобіювання у США 
			                                                                                                    Виступ: Катерина ОДАРЧЕНКО, партнер LOBBY CLUB
			
				                                                           Інтерв’юер: Сергій Колісник, керуючий LOBBY CLUB
			 
			
				Орієнтовні питання: 
			 
			
				- Як організовано процес лобіювання в США
 
				- Чим американська модель лобіювання відрізняється від європейської та української 
 
				- Що може \ не може бути предметом лобіювання в США — приклади
 
				- Які є можливості у іноземців (українців) пролобіювати свої інтереси в США
 
				- Лобіювання «через США»: залучення американських політиків для вирішення проблем в Україні
 
				- Використання американських ЗМІ для впливу на українських політиків
 
			 
		 
	 | 
	| 
		      18:00
	 | 
	
		                                         ПОЧАТОК ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ GR-ПРЕМІЇ 
	 |